Statistici

Taburi primare

Nici un filtru
Pentru detalii privind cererile și răspunsurile accesați arhiva la nivel central.
MinisterSolicitări soluționate în termen de 10 zileSolicitări nesoluționate, dar aflate încă în termenul legal de 30 de zile**Solicitări soluționate în termenul legal de 30 de zile**Solicitări soluționate după termenul de 30 de zileSolicitări nesoluționate după termenul de 30 de zileSolicitări cu răspuns neconform***
Ministerul Afacerilor Externe912161
Ministerul Afacerilor Interne1012051
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale1212050
Ministerul Apărării Naţionale1411020
Ministerul Culturii și Identității Naționale1810020
Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene4111030
Ministerul Economiei2110140
Ministerul Educaţiei Naţionale0100230
Ministerul Finanţelor Publice1110170
Ministerul Justiţiei912037
Ministerul Mediului1010081
Ministerul Muncii si Justitiei Sociale2010020
Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaţionale114191
Ministerul Sănătăţii0100210
Ministerul Tineretului și Sportului8130110
Ministerul Transporturilor0100170
Ministerul Consultării Publice și Dialogului Social210020
Ministerul Energiei110030
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat010020
Ministerul Cercetării și Inovării112000
Ministerul Apelor și Pădurilor010040
Ministerul Turismului110020
Ministerul pentru Românii de Pretutindeni010010
Ministerul pentru Relaţia cu Parlamentul210000
Ministerul Fondurilor Europene4020120
Aceste rezultate fac referire la activitatea decizională din cursul lunii anterioare.
Rezultate extrase Duminică, August 20, 2017 - 03:02

*Termenele sunt cele prevăzute de L544/2001, art 7 (1) și de HG123/2002 art. 16 (HG pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a L544/2001) . 

**Solicitările soluționate în termen de 30 de zile sunt în termen legal, însă datorită cadenței lunare a acestei monitorizări, acestea nu pot participa la statisticile, privind aplicarea L52/2003, la nivelul lunii anterioare solicitării.

*** Răspunsul neconform se referă la răspunsul care nu face obiectul întrebărilor din solicitare sau nu conține informații directe privind cele solicitate.