Statistici

Taburi primare

Nici un filtru
Pentru detalii privind cererile și răspunsurile accesați arhiva la nivel central.
MinisterSolicitări soluționate în termen de 10 zileSolicitări nesoluționate, dar aflate încă în termenul legal de 30 de zile**Solicitări soluționate în termenul legal de 30 de zile**Solicitări soluționate după termenul de 30 de zileSolicitări nesoluționate după termenul de 30 de zileSolicitări cu răspuns neconform***
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale1212040
Ministerul Culturii și Identității Naționale1810010
Ministerul Educaţiei Naţionale0100210
Ministerul Finanţelor Publice1110150
Ministerul Justiţiei912017
Ministerul Mediului1020061
Ministerul Muncii si Justitiei Sociale2010000
Ministerul Consultării Publice și Dialogului Social210010
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat010010
Ministerul Apelor și Pădurilor010030
Ministerul Afacerilor Externe902161
Ministerul Afacerilor Interne1002051
Ministerul Apărării Naţionale1401020
Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene4011030
Ministerul Economiei2010140
Ministerul Fondurilor Europene4020120
Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaţionale104191
Ministerul Tineretului și Sportului8030110
Ministerul Cercetării și Inovării102000
Ministerul Energiei100020
Ministerul Turismului100020
Ministerul pentru Relaţia cu Parlamentul200000
Ministerul Sănătăţii0000200
Ministerul Transporturilor0000170
Ministerul pentru Românii de Pretutindeni000010
Aceste rezultate fac referire la activitatea decizională din cursul lunii anterioare.
Rezultate extrase Luni, Iunie 26, 2017 - 01:21

*Termenele sunt cele prevăzute de L544/2001, art 7 (1) și de HG123/2002 art. 16 (HG pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a L544/2001) . 

**Solicitările soluționate în termen de 30 de zile sunt în termen legal, însă datorită cadenței lunare a acestei monitorizări, acestea nu pot participa la statisticile, privind aplicarea L52/2003, la nivelul lunii anterioare solicitării.

*** Răspunsul neconform se referă la răspunsul care nu face obiectul întrebărilor din solicitare sau nu conține informații directe privind cele solicitate.