Statistici

Taburi primare

Nici un filtru
Pentru detalii privind cererile și răspunsurile accesați arhiva la nivel central.
MinisterSolicitări soluționate în termen de 10 zileSolicitări nesoluționate, dar aflate încă în termenul legal de 30 de zile**Solicitări soluționate în termenul legal de 30 de zile**Solicitări soluționate după termenul de 30 de zileSolicitări nesoluționate după termenul de 30 de zileSolicitări cu răspuns neconform***
Ministerul Afacerilor Interne1012031
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale1212030
Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene4111020
Ministerul Educaţiei Naţionale0100190
Ministerul Finanţelor Publice1110140
Ministerul Justiţiei812007
Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaţionale114181
Ministerul Sănătăţii0100180
Ministerul Transporturilor0100160
Ministerul Cercetării și Inovării011000
Ministerul Apelor și Pădurilor010010
Ministerul Turismului010010
Ministerul Afacerilor Externe902161
Ministerul Economiei1010140
Ministerul Fondurilor Europene4020120
Ministerul Tineretului și Sportului7030110
Ministerul Apărării Naţionale1400020
Ministerul Culturii și Identității Naționale1700010
Ministerul Mediului1000061
Ministerul Muncii si Justitiei Sociale1800000
Ministerul Consultării Publice și Dialogului Social200010
Ministerul Energiei100010
Ministerul pentru Relaţia cu Parlamentul200000
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat000010
Ministerul pentru Românii de Pretutindeni000010
Aceste rezultate fac referire la activitatea decizională din cursul lunii anterioare.
Rezultate extrase Miercuri, Aprilie 26, 2017 - 14:49

*Termenele sunt cele prevăzute de L544/2001, art 7 (1) și de HG123/2002 art. 16 (HG pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a L544/2001) . 

**Solicitările soluționate în termen de 30 de zile sunt în termen legal, însă datorită cadenței lunare a acestei monitorizări, acestea nu pot participa la statisticile, privind aplicarea L52/2003, la nivelul lunii anterioare solicitării.

*** Răspunsul neconform se referă la răspunsul care nu face obiectul întrebărilor din solicitare sau nu conține informații directe privind cele solicitate.