Statistici

Taburi primare

Nici un filtru
Pentru detalii privind cererile și răspunsurile accesați arhiva la nivel central.
MinisterSolicitări soluționate în termen de 10 zileSolicitări nesoluționate, dar aflate încă în termenul legal de 30 de zile**Solicitări soluționate în termenul legal de 30 de zile**Solicitări soluționate după termenul de 30 de zileSolicitări nesoluționate după termenul de 30 de zileSolicitări cu răspuns neconform***
Ministerul Afacerilor Interne1012061
Ministerul Apărării Naţionale1511020
Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene4111040
Ministerul Economiei2110150
Ministerul Educaţiei Naţionale0100240
Ministerul Finanţelor Publice1110180
Ministerul Mediului1110091
Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaţionale1141101
Ministerul Sănătăţii0100220
Ministerul Tineretului și Sportului8130120
Ministerul Transporturilor0100180
Ministerul Consultării Publice și Dialogului Social210030
Ministerul Energiei210030
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat010030
Ministerul Apelor și Pădurilor010060
Ministerul Turismului110030
Ministerul pentru Românii de Pretutindeni110010
Ministerul pentru Relaţia cu Parlamentul210010
Ministerul Afacerilor Externe1102161
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale1302060
Ministerul Fondurilor Europene4020120
Ministerul Justiţiei1202037
Ministerul Cercetării și Inovării202010
Ministerul Culturii și Identității Naționale2000020
Ministerul Muncii si Justitiei Sociale2200020
Aceste rezultate fac referire la activitatea decizională din cursul lunii anterioare.
Rezultate extrase Luni, Octombrie 23, 2017 - 23:43

*Termenele sunt cele prevăzute de L544/2001, art 7 (1) și de HG123/2002 art. 16 (HG pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a L544/2001) . 

**Solicitările soluționate în termen de 30 de zile sunt în termen legal, însă datorită cadenței lunare a acestei monitorizări, acestea nu pot participa la statisticile, privind aplicarea L52/2003, la nivelul lunii anterioare solicitării.

*** Răspunsul neconform se referă la răspunsul care nu face obiectul întrebărilor din solicitare sau nu conține informații directe privind cele solicitate.