Asistență tehnică

Pentru a asigura o cât mai bună comunicare între instituția publică căreia doriți să-i solicitați informații în baza L544/2001, vă rugăm înainte de toate să consultați pagina Cum funcționeaza L544/2001?, în mod particular secțiunile dedicate tipului de informații ce pot fi solicitate în baza acestei legi. În situația în care dvs veți solicita alte informații decât cele listate ca fiind publice, solicitarea dvs va fi nulă din punct de vedere legal, iar noi, Academia de Advocacy, ca aparat intermediar de transmitere prin această platformă și ca expert în utilizarea acestui instrument, vom putea sa o anulăm din sistem. Ulterior, în acest caz, vă vom contacta cu rugămintea de a reformula solicitarea și de a vă asista în cazul în care întâmpinați dificultăți.

În aceeași idee, vă recomandăm de asemenea sa formulați solicitarea dvs înainte să accesați secțiunea de transmitere a solicitării, pentru evitarea anulării acesteia conform celor mai sus scrise.

În cazul în care întâmpinați dificultăți în formularea solicitării dvs (informația solicitată este complexă și necesită formulare de specialitate, nu aveți siguranța că cele solicitate sunt informații publice, etc), vă rugăm contactați departamentul de Asistență Tehnică, înainte sa accesași secțiunea de transmitere a solicitării, ca sa putem să va sprijinim în formularea optimă a solicitării dvs.

De asemenea, în situația în care solicitarea dvs nu este soluționată sau nu este soluționată corespunzător, vă rugăm:

1. Să accesați pagina Cum funcționeaza L544/2001?, în mod particular secțiunile dedicate termenelor de răspuns și a căilor de atac.

2. În cazul în care nu au fost suficiente informațiile de la pct.1, vă rugăm contactați departamentul de Asistență Tehnică.


Contact departament Asistență Tehnică: Corina Dragomirescu - corina@advocacy.ro; telefon: 0722460548.

Documente utile:

  1. Cerere tip în baza L544/2001
  2. Model reclamație administrativă pe motiv de răspuns negativ
  3. Model reclamație administrativă pe motivul lipsei răspunsului