Întrebări frecvente solicitări standard

 

CONT DE UTILIZATOR

Q: Nu îmi amintesc parola de autentificare. Cum pot să o recuperez?
A: Accesați sectiunea SOLICITAȚI O PAROLĂ NOUĂ din meniul de autentificare. O nouă parolă vi se va genera automat, iar aceasta vă va fi transmisă pe adresa dvs de email.
Q: Au trecut cele 12 ore pentru verificarea contului și nu am primit email pentru activare.
A: Vă rugăm verificați dacă acest email nu a intrat în junk/spam. În cazul în care totuși nu există, sunt șanse ca contul dvs sa nu fi fost încă verificat. În funcție de volumul înregistrărilor pe platformă, timpul acordat verificării noilor conturi poate varia. Dacă în decurs de 24 de ore de la înregistrare încă nu ați primit email de activare, vă rugăm să contactați departamentul tehnic.
Q: Datele mele personale vor fi făcute publice?
A: Din câmpurile completate de dvs la crearea contului vor fi preluate în solicitarile pe care dvs le veți transmite, NUMELE, PRENUMELE, ORGANIZAȚIA (dacă este cazul) și LOCALITATEA dvs. Aceste date vor fi așadar vizibile de către instituția publică către care dvs veți adresa solicitarea. Pentru mai multe detalii privind termenii legali, protecția datelor personale și condițiile de utilizare, vă rugăm accesați secțiunea TERMENI ȘI CONDIȚII .
Q: Mi-am modificat numele în contul de utilizator. Din acest moment solicitările transmise de mine vor purta noul nume?
A: Da.
 

TRANSMITEREA SOLICITĂRILOR STANDARD

Q: De ce primăria /ministerul la care doresc să trimit solicitare nu e disponibil?
A: Fiecare instituție publică va primi O SINGURĂ solicitare de informații lunar. Așadar, instituția respectivă a primit deja o solicitare în luna respectivă. Puteți alege oricare primărie/minister din cele disponibile.
Q: Câte solicitări pot transmite intr-o lună?
A: Puteți transmite câte solicitări doriți către primării/ministere diferite.
Q: Ce înseamnă SEMNĂTURA ACADEMIA DE ADVOCACY și SEMNĂTURA PROPRIE?
A: Conform Legii 544/2001, art.6 pct. 3), solicitarea de informații trebuie să conțină și semnătura solicitantului. Dacă dvs alegeți SEMNĂTURA ACADEMIA DE ADVOCACY, solicitarea va fi semnată automat electronic de către Academia de Advocacy, conform acordului dvs la crearea contului de utilizator, din secțiunea TERMENI ȘI CONDIȚII. Imediat după, solicitarea va putea fi previzualizată și transmisă.
Dacă dvs alegeți SEMNĂTURA PROPRIE, va fi necesară descărcarea solicitării generate, semnarea acesteia de către dvs, scanarea și reîncărcarea documentului. Imediat după reîncărcare, solicitarea va putea fi previzualizată și transmisă.
Q: Am ales SEMNĂTURA PROPRIE, iar la previzualizare am constatat că am încărcat din greșală un alt document. Ce fac?
A: Reîncărcați documentul corect în aceeasi pagină. Dacă doriți să reveniți la pasul anterior, accesați butonul RENUNȚĂ. Acesta vă va relua procesul. Țineți cont că la reluarea procesului, în acel decalaj de câteva minute, primăria/ministerul pentru care ați optat inițial, poate să nu mai fie disponibil. În acest caz, puteți opta pentru oricare primărie/minister din cele disponibile.
Q: Am primit un email de notificare cum că solicitarea mea e neconformă.
A: În cazul în care dvs optați pentru SEMNĂTURA PROPRIE, aceasta trece printr-un proces de validare. Neconformitatea acesteia înseamnă că documentul încărcat de dvs e altul decât solicitarea standard. Transmiterea a fost anulată automat. În acest caz, e necesar să reluați procesul de transmitere.
Q: Am previzualizat solicitarea care urmează să o transmit și am constatat că la adresa unde va fi transmis răspunsul figurează cerere544@implicare-l52.ro. De ce nu e trecută adresa mea de email?
A: Pentru ca aplicația platformei să poată colecta datele solicitărilor și răspunsurilor, e nevoie ca adresa de corespondență cu instituțiile adresate să fie unică și legată la aplicație. În momentul primirii răspunsului și după procesarea acestuia, aplicația vă va transmite automat o copie a acestuia pe adresa dvs de email.
Q: Unde pot vizualiza solicitările transmise de mine?
A: O copie a solicitării transmise vă va fi trimisă automat la adresa de email. Arhiva dvs de solicitări o puteți vizualiza în contul dvs, la secțiunea ISTORIC DE ACTIVITATE. Deasemenea, întreaga arhivă a solicitărilor la nivel național poate fi vizualizată la secțiunea ARHIVĂ LA NIVEL LOCAL, respectiv ARHIVA LA NIVEL CENTRAL.
 
 
PRIMIREA RĂSPUNSURILOR
Q: Au trecut cele 10 zile lucrătoare conform Legii 544/2001, art.7 pct.1) și nu am primit răspuns la solicitare. De ce?
A: Aplicația platformei vă trimite automat răspunsul în momentul primirii acestuia pe adresa cerere544@implicare-l52.ro. Această adresă este permanent activă și monitorizată 24/24 atât de către administratorii platformei, cât și de departamentul tehnic. În măsura posibilităților, aceste răspunsuri se vor procesa de către departamnetul tehnic în cel mai scurt timp și vor fi încărcate în panoul administrativ, respectiv transmise către dvs, cu data recepționării acestora. Așadar, motivul pentru care dvs nu ați primit răspuns este că instituția respectivă nu a transmis acel răspuns sau acesta nu a fost încă procesat. Conform Legii 544/2001, art.7 pct.1), răspunsul la solicitarea de informații standard se încadrează în cele 10 zile lucrătoare, pentru că nu este complexă. Totuși, sunt șanse ca instituția respectivă să considere că timpul de răspuns trebuie extins la 30 de zile, cum este cazul pentru solicitările complexe. În acest caz, raspunsul va veni peste termenul nostru, și nu se va putea încadra în statisticile pentru luna precedentă. În aceeași idee, răspunsul poate să fie transmis după termenul legal extins la 30 de zile, sau deloc. Aceste cazuri vor fi trecut într-o analiză lunară dedicată instituțiilor care au răspuns în termen extins, după termenul legal, nu au răspuns la subiect sau nu au răspuns deloc.
 
În cazul în care întrebarea dvs nu se regăsește in listă, vă rugăm să o formulați mai jos:

Contact

Pentru intrebari suplimentare va rugam sa ne contactati